BUHUUÄÄÄÄH!

ärligt talat så gillar jag inte folk som blir populära genom sina syskon. det är så fuskit så det är inte sant. bara för stt dom har superdupercoola syskon så ska dom få bli coola.

Det är EXAKT som kungafamiljen. Man kan få bli part of the cool gang om man kämpar. (gym-daniel dårå) Men vissa är redan där bara genom att bli födda. (carl-filip typ)

Bara för att dom blev födda så får dom gå på alla coola parteeeys.
fuskisar!

SOME OF THEM WANT TO USE YOU.
SOME OF THEM WANT TO GET USED BY YOOOU!



ska slå ner er med mina älskade muskler om detta inte slutar!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback