TV-PROBLEMS.. NOT!

ärligt talat, finns det någon tvekan om vad man ska välja att kolla på eller?

ärligt talat, vill man se kissie sitta och prata om sina silikonpattar eller vill man se hur innihelvette jackie kunde vinna egenteligen?

även fast kissie har promotat som fan för att hon ska vara med i aschberg så tror jag aldrig det skulle vinna i tittarsiffror mot paradise hotel.

jag menar. kissie är fejk. paradise hotel är REAL!

FYYYYYYYYYYYYYYYYYY VA BRA PH ÄR!!!

älskar det över hela mitt hjärta.

om jag inte får se det så mår jag dåligt.

och efter jag har sett det så är jag i extas

LÄÄNGTAR..

out and away 20.06

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback