TACKTACKTACK! ♥

ärligt talat. när jag började blogga ville jag verkligen få en känd blogg. som många ville läsa. men nu på senare dag så skiter jag faktist i det!

jag har fått några personer som har kommenterat och sagt att dom gillar den och läser den.

och vet ni vad? dom få personerna som läser den. det räcker för mej. :D

förut läste ingen den förutom några vänner. men nu läser faktist folk den. dom är inte många, men det är ändå människor.

och varelse det är två personer eller 20 000 så spelar det faktist ingen roll.

så om folk väljer att föra vidare min blogg och berätta om den för folk. det är deras val. (:

MEN JAG ÄR NÖJD! :D ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ och jag tackar er. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback