SEMELDAGEN!

idag är det semeldagen.

det mest konstiga på tv-tablån idag är att det går inga semelrelaterade program alls. whats up with that? inte ens några tjockis program. inga program som heter "hjälp, fettet äter upp mej"

INGENTING!

jag blev rädd. det kändes som att hela min värld stannade upp. ingenting rörde sej. hela jordklotet bara slutade snurra.

jag menar en sån viktig dag idag och ingenting på tv som relaterar till semlor. vart är världen påväg? på julen går alltid ensam hemma. varför kan det inte gå ett fettoprogram på tv på semeldagen?
'
men sen tänkte jag att förkväll har säkert lite semlor i sej idag. det var bara 5 minuter när jag slog över.
'
dom hade semelkrig. jag blev glad. and my world began to spin again.


uppdate: kajis på påpekade att det visst fanns tjockisprogram på tv. FINAL I BIGGEST LOSER. räcker inte det så blir jag förvirrad.



KOMMENTARER
Postat av: Kaji

Biggest Loser finel? :)

2010-02-16 @ 20:19:50
URL: http://kajis.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback