SAMLINGEN!

ibland skriver jag ner lite saker här på bloggen. typ små meningar. och tänker, deet kan jag göra till ett kul blogginlägg. sen så sparar jag dom i utkast

fast ibland blir dom så korta och meningslösa så det gååår inte att skapa ett heöt inlägg kring dom..

dom blir ungfär som statusuppdateringar på facebook. fast dom passar inte in att skrivia där eller är föör pinsamma.

så nu tänkte jag att NI kunde få läsa dom.. ^^

  1. jag har inga trosor på mej
  2. när man har svett i handen är det svårt att måla med bläck
  3. ibland önskar jag att jag kunde jobba på lektionerna och inte bara sitta och göra ingenting
  4. blogg borde dom fan sätta in i lexikonet iår!

sen orkade jag inte leta efter fler. för jag har huuuur många inlägg som helst i utkast mappen som jag kan skriva inlägg runt! 3 sidor. ^^


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback