GADEROB TACK?

asså, ärligt någon. GE MEJ EN TILL GADEROB! min är helt överfull. nästan alltid problem med att stänga lådorna. förutom byxlådorna. för jag har typ inga byxor.

mina älskade kläder kommer ju snart få ont!

det är ju både hos mamma och pappa det är så också. och det funkar inte.

tur att jag ska få en helt ny hos pappa snart iallafall. ska byta rum. så då får jag en med sjutdörrar och stoora speglar. ♥ fast då kommer problemet..

ena delen i den är sån med GALJAR! :S det är helt slöseri med tid tycker jag. hänga upp kläder.. varför? jag viker liksom inte ens kläderna. baara att knöggla ihop och trycka in i gaderoben. orka bry sej om det blir skrynkel liksom. ;)

waaaaaaaaas ?


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback