EN FET KEPA OCH MSN SOM ÄR BETA!

jag såg verkligen fram emot våren som skulle komma. jag älskar våren. alla blir mycket snyggare. folk blir trevligare. JAG blir trevligare. (:

jag har en cool kepa hemma som jag vill använda. jag köpte den i sommras. världens fetaste.

men det känns dumt att gå med keps när det är typ 1 meter snö ute liksom. även fast sånna saker bara är accesoarer nuförtiden. känns wiard ändå.

så jag hade bestämmt att börja använda den efter snön försvunnit. kommer ju ta år känns det som nu.

walking in a winterwonderland forevah!






KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback