DUNK DUNK..

jag brukar känna min puls på väldigt konstiga ställen ibland. sådär västa tydligt. som när man har vart ute och sprungit 1 mil och det känns som att blodådran ska spricka för att den bultar ut.

men detta händer ofta när jag ligger och degar.

i örat brukar det mest vara. sen brukar det kännas i knät. eller i ögonbrynet. eller pekfingret.

också halsen och handleden, men det är ju ovius typ. ;)

men nu när jag låg i sängen och kollade på curling så började min puls kännas i rumpan! how wiard? x) blev nästan rädd.. haha

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback