THOSE BITCHES!

om ni har sett på nyheter och sånt vet ni att idag så bestämms det om en speciell lag ska införas.

en lag om att allt du gör på internet och via telefoner och sånt sparas!!!! (!!!!!) (!!!!!)


chatt, mail, statusupdateringar, historik, webbcam, blogginlägg, bilder, sms, telefonsamtal. ALLT!

vet ni vad det innebär? slutet.

om vi fortsätter såhär kan det bli pinsamt..

vi kan inte kolla på porr, vi kan inte ha telefonsex, inte sexchatta, inte sex smsa, inte ha camsex, vi kan inte ringa langare, vi kan inte berätta hemligheter, vi kan inte köpa hash på internet, vi kan inte lyssna på kicki, bettan och lotta.

heeelt crazy. vad ska vi göra nu då?

nu kan vi ju lika gärna dö 2012 ändå...

KOMMENTARER
Postat av: Alexandra

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 12:31:29
URL: http://smsalåna.nu

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback