VILA! ♥

åååååh, såg ni den fina toppen på blogg.se:s hemsida????! :D

ja, jag vet. soo fashonblogger 10. speciellt när jag skrev topp också. inte direkt min stil, skulle mer sagt tröjja. fast när jag tänkte efter där en sekund så tyckte jag att den inte kvalificerades som tröjja.

men jag dööööör. fyfan va snygg! ♥

inte så konstigt iförsej, eftersom det är VILA som har gjort den underbara kreaktionen. och VILA är mitt favoritmärke. helt underbara kläder. allt är ju fan snyggt!!!

jag sitter och tragiskt stressar upp mej över att jag MÅSTE KÖPA DEN INNAN DEN TAR SLUT!!!!

hörs när jag har hittat och beställt!! :D


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback