PROFILPICS!

herregud, jag såg en sak på facebook just.

typ alla killar har en jätteallvarlig profilbild på sej själv. inga glada miner här nej! vissa har det, jag uppskattar dom mer.


en kille som jag kännt mega länge hade bytt till en bild på sej själv. jätteallvarlig. JAG KÄNNDE KNAPPT IGEN HONOM!

om allas faces frystes, och alla var tvungna att gå runt med sina profilbilder på facebook som ansikte så skulle jag alldrig kännt igen honom om han gick förbi.

jag har kännt honom i över 11 år.


vad är det här förnått? ta inte er själva på sånt stort allvar säger jag bara. :P

just sad.

jag har denna:



okej, ingen smiley direkt. men inte så jalla steeeeel.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback