PÅ TOPPLISTAN FÖR ÄCKLIGHETER!

HÖRRNI! DET LÅG ETT HÅRSSTRÅ BLAND ÄRTORNA!
och jag lovar att det inte kan vart mitt. för det var ihopfröset i ärtorna så det bildades nått liknande ett glest pärlband.

är det nånting som jag tycker är HUR JÄVLA ÄCKLIGT SOM HELST, så är det hårstrån i mat.

känslan av att jag har suttit och käkat från en sak ganska länge, och sen hitta ett hårsrå är mardröm för mej. långa jävla hårstrån i mat är inget att skämta om.

nu vill jag bara få rännskita och magsjuka på samma gång, så jag kan få ut minsta spår av människans dna ur mej och få balans på mitt psyke igen.


euuuuuuuuuuuhhh!!!

nu käkar jag popcorn bara för att lugna ner mej.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback