LOOK-A-LIKE!

jag dör. dör. dör. dör. snygg-dör. asså, snygg-dör är när man dör för att någon är så jävla snygg.

metaforiskt talat.


men ärligt talat. det är ju så. för min älskling gick just förbi mitt fönster.

min robert pattinsson kopia. går inte beskriva hur lik han är!! det är bara så sjukt. och vill bara springa mot honom och hångla upp honom liksom. vill bara ha honom.


han är inte min ÄN. min morsas pojkvänns dotter lovade att fixa hans nummer för att hon går på samma skola. 2 månader har det gått nu. :( och hon tar studenten om 1 månad. tror nästan hon glömt av.

men nästa gång jag ser han på bussen har jag lovat mej själv att snacka med honom. samma busshållplats. samma del på området. han är min granne. hihihi. ♥


MÅSTE HA HONOM!!!!!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback