JÄVLA SOSSE. *STOLT SOSSE*

tja coolingar. (:

idag. idag. idag. var jag på korsvägen i väntan på bussen. DÅ kom det nått slags demostrationståg för socialdemokraterna. eller det kanske var mer som ett reklamtåg inför valet.

då när dom hade slutat skrika, för att göra rätt för sej så delade dom ut mycket fina röda rosor till fok. JAG FICK EN!

så just därför vet ni ju vad jag ska rösta på på valet när jag är 18. SOSSEPARTIET. eller ja, får faktist ta och göra det nu. sa det till hon som dela ut roserna. hon blev glad. (:

ps: haha, fast det mest roliga var att på rosen hade dom satt en lapp med lite text på, och på baksidan en bild på fredrik reihnfeldt med "GAME OVER" över ögona. hahahaha.






ps2: måste bara påpeka, fyfan va mycket nervs det måste komma från mej för att sitta och ta egobilder på bussen.

THINGS I DO FOR YOU! ♥

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback