ELINS BILDGALLERI - EGOPIC'S DEL 1

först och främst på min guide i mitt fotogalleri måste vi ju ta med alla underbara egopic's



turkiet. (:



innan skolavslutningen i sjuan.



serious girl. x) sommarlovet efter 7:an



stolt över att få gå på vinprovning i bulgarien.



bulgarien



lång promenix hem från stan med emmers. (H)



lägerskola med skolan




zzzzzzzekzig.se
krokstandsfestivalen

----

 

sitter och ältar "skämms inte, skämms inte" för mej själv. men jag skämms för dom. så det är lika bra att publicera detta snabbt så jag inte kan ångra mej.

 

del 2 på egopic's kommer soon. ^^


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback