CELEBRITET MÖTEN!

vad är oddsen att en som jag känner träffar 2 av dom coolaste, bästa, snyggaste, ballaste personerna i världen på en och samma dag?!?!?!

INTE SÅ STORA!!!

vill ni veta vilka det var? (:

HÅKAN HELLSTRÖM!!!!!!

och

ERIK GRÖNWALL!!!!!!!!

när jag fick reda på det så höll jag på att svimma. helt ärligt asså. oftast så skriver jag bara det för att det ska låta bättre. men jag blev så glad och extasig så jag var 2 sekunder ifrån att ramla ihop.

även fast det inte var jag själv som träffa dom liksom.






KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback