UNDERLIG MÄNNISKA!

Är inte dessire nilsson lite underlig? Skriver inga inlägg alls. Och själv säger hon typ "för att bli en bra bloggare måste man skriva MINST 7-8 inlägg per dag, som jag alltid gör." YADI YADA YO! Jo, du dessire. Du här ju verkligen vart väldigt akriv på det senaste. ^^

Sen när hon väl skriver så skriver ju hon typ 4 inlägg på 15 minuter.

Men hellre ofta än många på samma gång faktist.

I den här bloggnings takten som dessire bjuder oss på är det mer sannolikt att:

Kissie hinner göra en delfinal 3 på sin tävling kissies new boyfriend.
Paow hinner skriva ett inlägg.
KENZA hinner skriva ett inlägg.
Desiree blir avstängd för: för lite bloggande och för mycket skryt om att hon skriver många inlägg.
Jag hinner bli större än blondinbella
N Bitchie skulle kunna skriva ett inlägg när hon var på semester förra veckan
N bitchie skulle kunna åka på en till resa och sen när hon kommer tillbaka så har hon ingenting att skriva om för att dessire inte har skrivit.

Ja, ni fattar liksom. ^^

 




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback