MITT BIBLOTEK!

Mitt bibliotek är det bästa som finns..
Mitt bibliotek har böcker
Mitt bibliotek har datorer..
Mitt bibliotek har bibliotikarier
Mitt bibliotek har soffor
Mitt bibliotek har en resturang
Mitt bibliotek har en bok om jesus
Mitt bibliotek har två toaletter
Mitt bibliotek har en toalett för de handikappade


Mitt bibliotek har en till toalett (just detta var inget skryt)

För den andra toaletten har ingen spegel. Den har en toalett, handfat, toapapper och allt man behöver för att överleva ett toalettbesök. Utom en sak, EN SPEGEL! Detta går inte. Det känns som ett fängelse. Man vill bara springa ut från toaletten och skrika " JAG ÄR FRI " Fast detta går inte, och det beror på två saker.

1. Det är ett bibliotek, man får inte skrika.
2. Man är fortfarande kissnödig.

SÅ SKAFFA EN SPEGEL TILL DEN ANDRA TOALETTEN ANNARS SKAPAR JAG EN DEMOSTRATION DÄR ALLA GÅR IN OCH SKRIKER PÅ BIBLIOTEKET!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback