MIN SYRRA ÄR INTE SÅ SMART!

Det där med att min syrra hade tvättat sin tröja. Sin HARVARD tröja. Det var inte sant. Men jag kan inte avslöja vart hon går i skola. För då kommer bara alla ni fans åka upp dit och pressa ut ur henne vart jag bor. Det blir ganska jobbigt för mej då när jag har massa fans utanför mitt gigantiska slott med vallgrav, vakthundar och staket.

Men det var ju faktist ingen som anmärkte på att hon gick på harvard. Jag trodde alla skulle bah "Ofta hon går på harvard" Men det var ingen som gjorde det. Så jag har några alternativ:

* Ni trodde på mej, för jag har en sån pålitlig  och bra blogg. (det vet jag att jag har)

* Ni läste inte inlägget riktigt. Bara skumläsa för att kunna lägga en kommentar och utnyttja min blogg för att få läsare.

* Ni vet inte vad harvard är för någon skola.


JAG TROR DET VAR EN BLANDNING AV ALLT! ^^


KOMMENTARER
Postat av: matilda

Sv: Just därför borde du läsa hela ;) haha

2009-05-17 @ 20:12:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Eva

H&M 350;- ca ja de finns nu, kolla nätet annars=)

2009-05-17 @ 21:08:50
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja tänkte faktiskt på det!!

men tänkte att hennes skola kanske faktiskt hette så, haha

2009-05-17 @ 23:14:39
Postat av: Intenso

Finns ju en Harvard i USA. Kanske finns i Sverige

2009-05-18 @ 08:14:23
URL: http://intenso.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback