KOMMENTAR!

För nån dag sen fick jag en VÄLDIGT fin komentar av ett STORT FAN!

emma om GE MEJ INSPERATION!:
asso jevla fjåårtis, skafa dig en blog som handlar om nåt vetigt vafan, jag går in här varje dag och somnar vafaaaaaaan




Först och främst! Jag ser inte ens vad det står! Skaffa dej en svenskalärare. Men jag tror jag kan lista ut vad det står.. "jag är dum i huvudet" står det säkert. ELLER HUR EFTERBLIVNA UNGE!?

Min blogg är det vettigaste som finns! Mycket bättre än blondinbellas som bara handlar om hennes smarta tankar och att hon äter.

Sen varför går du in här varje dag och läser om du tycker den är så dålig?! Jag tror inte du sommnar, för då skulle du inte ens kunnat skriva din kommentar!


MOHAHAHAHAHAHA!!!

ÄGD!


KOMMENTARER
Postat av: Lisa

Haha, så rätt!

2009-05-15 @ 15:47:18
URL: http://hoppalong.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback