JAG VAR BÄST!

Jag var så grym idag på gympan! Hade mitt uppvärmningpogram. ^^ Gu va bra jag va! Trodde det skulle var ten miutes of shame. Men det blev mina 10 minuter i ljuset.

Efter uppvärmningspogramet blev det stående ovationer och applåder. Applåder som bara inte ville ta slut. Alla på läktarna som hade kommit för att kolla på pogrammet ställde sig upp och grät när de applåderade och sen gjorde dem vågen för mig. :)

Och jag skulle få lite komentarer sen. Trodde jag skulle få lite konstruktiv kritik. Men nej då! Bara posetivt. Dels kanske för att dom inte ville skämma ut sej inför en sån stor kändis som jag men också för att det var grymt helt enkelt.

Jag fick dom här:

JÄTTEBRA!
AS BRA MUSIK!
DU BORDE BÖRJA PÅ FRISKIS OCH SVETTIS!
JAG BLEV UPPVÄRMD ÄNDA IN I TÅRKANALERNA!
LILL-BABBS ÄR INGENTING JÄMFÖRT MED DEJ!
EN RIKTIG FETTBRÄNNARE, KOLLA JAG ÄR REDAN SMAL!
SVETTAS ÄR BRA, VILL DU KÄNNA PÅ MIN STRUMPA!

Och min lärare:

MVG!!!!



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback