GOOD IDEA!

Gick hem idag från skolan. Mådde as dåligt. Vaknade inatt av att jag mådde skit illa och höll nästan på att spy. Men jag ville inte missa so:n och slöjden idag så jag gick. För mådde faktist hyfsat imorse.

Men sen började jag må illa på so:n. Och jag tänkte att det var bäst att gå hem. Det är ju bättre än att spy ner hela klassrummet. Skämma ut sej så man blir kallad spyan. 1 månad innan man slutar också. Skulle vart bättre om det var en termin innan så man kunde byta skola.

 Men jag valde det smarta alternativet att gå hem och krya på mej. :)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback