EN FRÅGA! :)

Har inegnting att skriva så då får jag skriva om en liten tråkig kommentar. Men jag tycker att det är väldigt roligt med folk som engagerar sej i mitt liv så mycket.

Em om SÅ ROLIGT!:
<Vart har du köpt dina dammråttor? :)




Det finns några sett att få tag på riktigt bra dammråttor:

1. Gå hem till ett fall som har varit i pogramet rent hus. Som i många fall i det pogrammet har deltagarna misslyckats med städningen och börjat sammla damråttor än en gång. Där får du nog köpa dom billigt eller kanske få dom gratis. Fast dom har ju blivit tv kändisar efter rent hus så du får nog betala ganska mycket. ;P

2. Odla själv. Städa inte rummet på MYYYYCKET länge. Din mamma kommer tycka att du ska städa. Men detta fixar du genom att låtsas städa. Gå in till ditt rum med damsugaren och sett på den och läs en kalle anka tidning så tror hon att du städar. Om hon sedan vill titta på resultatet så låt henne inte gå in. Och om hon springer in utan att knacka så kan du bara skrika att du onanerar  när du ser att handtaget går ner. :)

3. Kom hem till mej. Jag har många fina avlade dammråttor. Jag har parat ihop dom som man gör med kossor. Så, den största och den dammigaste tillsammans så blir det bra.

4. Köp en gammal lägenhet av en gammal dam som inte har kunnat städa pga ryggsmärtor. Där får du dina dammråttor.

JAG VET, JAG ÄR BÄST!

KOMMENTARER
Postat av: NADJA - BLOND OCH ÄLSKAR ROSA

Jättebra blogg!

2009-05-28 @ 22:02:11
URL: http://barbienadja.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback