HÄNGTUTTAR!

Det sägs ju att om man början använda bh när man är mindere så får man hängpattar. Så man ska börja använda bh när man är 18 år. :S KOnstigt eller vad? :P

Men sen har jag hört också att man får hängpattar om man INTE sover med bh på. Vem fan sover med bh på? Asså, förutom fjortisen desiree, som tar en bild på sej sjäv när hon "sover" och har en push-up bh så man ska tro att hon är supersexig när hon sover. ^^

SÅ VAD SKA MAN GÖRA!
inte ha bh på sej innan man är 18, eller sova med bh på hela livet?

KOMMENTARER
Postat av: E

Jag tror inte att det första stämmer, då det inte låter så logiskt. Jag menar, på vilket sätt skulle en bh kunna ge tjejer hängtuttar? Nä, det tror jag inte på.



Det andra påståendet har jag också hört talas om, men usch så obekvämt. Ingen höjdare skulle jag tycka.

2009-03-19 @ 19:02:01
Postat av: Nicole

men ge dig! sluta hacka på dessie, det ärcker nu.. t.ex DU har gått för långt!

2009-03-19 @ 19:51:35
Postat av: 13/7

ne fyfan skulle hellre få brösten ner t knäna än att sova med bh. så stört oskönt haha.



och herregud jag såg detdär. pinsamt..

2009-03-19 @ 21:50:24
URL: http://trettondeisjunde.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback