FUN WITH DICK AND JANE!

Skulle se på fun with dick and jane. Låter ju inte som en rolig film. Så jag tänke kanske, kanske inte se på film. Sanningens ögonblick eller film. Och eftersom jag ska börja på mediaskola så vill jag vara med i alla heta filmdisskusioner som kommer. ;D Så jag började kolla på filmen, och 2 minuter senare i filmen insåg jag att jag redan har sett filmen. Ganska rolig faktist, en liten B-film. Men det är ju sånt jag gillar, så jag fortsätter nog kolla på den. ;P

HAR DU INTE SETT DEN?! 


Amerikansk komedi från 2005. Dick och Jane lever det goda livet. Men när Dick får sparken strax efter sin befordran, som övertygade hans fru Jane att säga upp sig från sitt jobb, upphör deras goda liv. Pengarna är slut och huset måste lämnas till exekutiv försäljning. Dick beslutar sig för att satsa på ett komiskt brottsligt liv för att kunna betala räkningarna med sin underbara fru vid sin sida. De beslutar sig för att det är dags att stjäla tillbaka det som förre VD:n hade stulit från dem.

Fun with Dick and Jane
2+

KOMMENTARER
Postat av: J

Har också sett den filmen,finns recenserad i mitt arkiv, gillar du film så tipsar jag om min blogg. Gillar du inte film tipsar jag i alla fall under vardagsbetraktelser och allmänt.

2009-03-18 @ 10:52:30
URL: http://starfield.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback