SKOLAVSLUTNING!

Jag trodde aldrig jag skulle vara ledsen över att skolan var slut. Men fan va jag grät idag. Vi slutade 9:an idag. Alla lärare ställde sej på scenen och så fick alla komma upp i tur och ordning och hämta sina betyg och krama alla lärare. Och när jag kom till första lärarn började jag gråta som fan.

Dom sa massa "Hej då, lycka till i framtiden" och jag sa ingenting! För jag kan inte prata när jag gråter. Helt omöjligt..

JAG GRÄT OCH GRÄT OCH GRÄT OCH GRÄT!!!

Sitter här och gråter nu.


KOMMENTARER
Postat av: Du vet inte

ibland så gråter man.. de e normalt hehehe

2009-06-11 @ 14:52:53
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Suss

haha nämen det är bara att skaffa den, vad jag har sett så är det INTE många som har den jackan. Den är faktiskt rätt dyr för att vara Gina så kan tänka mig att fjortistjejer inte vill lägga dom pengarna, haha ; D Jag tycker absolut du ska skaffa den! =) Strunt ifall det visar sig att många ändå har den, det finns tonvis med sätt man kan matcha den på & du hittar säkert ett smyggt sätt som passar dig! =)

2009-06-11 @ 15:14:11
URL: http://susscutiie.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Naaw :(

2009-06-11 @ 19:49:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback