HP ÄR:

Idag var det städning av klassrum och skåp. Så det var mycket som skulle tas hem. En sak var min bildmapp! :) Den är alltid underhållande att kolla på. Ska visa allt som står där någongång, men nu är det en speciell sak som jag tycker är bäst på den.



För er som inte ser så står det:

HP är:
*FULAST
*DUM I HUVET
*SKUM
*KONSTIG
*KYCKLING WANNABE
*IQ - 0

(made by emma)

Och för alla er som inte vet vem hp är:

HP är en kille som går i våran klass. Han är mitt största fan och hemliga beundrare. Men det erkänner han inte så då har han mobbat mej hela högstadiet för att jag har varit kort. Även fast han också är det.

HATKÄRLEK FÖR HAN. Lixom största beundrare men vågar inte erkänna det

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback