FÖR ATT PRATA OM NÅGOT ANNAT..

Vi hade våran sista riktiga lektion idag. No! ^^ Och lennart (våran lärare) pratade minnen. Och i slutet när vi skulle sluta.. :

Lennart: Ja, detta var ju eran sista lektion, och sista no lektion. Och jag får säga att jag har ett bra minne av klass 91 (våran klass) och det har varit jättekul att få haft er och varje lektion har vart bra. Men nu kan vi väl sluta då..

Mathson räcker upp handen.

Lennart: Jaa..
Mathson: Ah, men är det inte typ en i varje klass som blir bög sen när dom blir äldre.


(typ så va det dom sa)

Ja, snacka om att börja prata om någonting annat. ;D

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

haha nej!



"och jag hoppas och tror att ni kommer ha framgångar och lyckas med livet "



mathson:

"men är det inte så att det är typ en i varje klass som blir bög?"

2009-06-06 @ 13:05:36

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback