SKÄMTARN - ÅTERKOMMSTEN!

Syster kommer in i rummet efter att ha tagit en dusch.

Syster: Åhh, vad det luktar här inne.
Jag: Ehh, asså.
Syster: Ah, det luktar typ.... en blandning mellan bränt och nagellack.
Jag: Asså.
Syster: Det luktar inte gott iallafall..

JAG TÄNKANDES: Det var bara för du kom in i rummet!!!


AHAHAHAHAHAHA!

en gång till.

AHAHAHAHAHAHA!

skämtarn 09!

Om jag skulle sagt det hade jag la fått stryk från syrran och stående ovationer från pappa.

vågade inte ta risken..

Men det var kul för mej iallafall!!

IGEN!

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!





årets flabb



 


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback