EMMA ANROPAR LÄSARNA


KLOCKAN ÄR FÖR I HELVETE FYRA PÅ NATTEN (MORGONEN) OCH JAG ÄR FÖR I HELVETE JÄTTEPIGG!!!

PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK

det är föresten inte elin som skriver, utan emma. elin sover. eller nä, hon klagar på att fåglarna kvittrar så hon kan inte sova, nu vill hon att jag ska gå och lägga mig, dream on (höhö) jag är pigg!! bläök








detta är jag, emma, så jävla snygg. (bilden är mer än ett år gammal, så nääääääääääääääääääääääj, jag har inte kvar den tröjan)

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Godmorgon!

Vad ska du göra idag? :)

2009-07-13 @ 10:27:41
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: Julia

svar: ja :)

2009-07-13 @ 14:55:27
URL: http://minigrisarna.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback