BLÄÄÄÄHH!

Jag kom på igår att månaden plötsligt har förvandlas till JULI! :S Wooooow, sakta ner. Då är också sommarlovet snart slut. Blir gråtfärdig av att bara skriva det..

Så när det börjar närma sej skolstarten så kan jag verkligen inte titta på filmer med skolstarter i. Typ Grease. Då får jag hur ont i magen som helst och får värsta ångesten över att skolan snart börjar.

24 augusti, då börjar vi skolan. AS KORT KVAR!! :'(

snyfft



fick dölja min ledsamhet med ett leende.
jag kan inte utsätta er bloggläsare för nånting så horribellt som att se mitt gråtfejs!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback