ALBINPALBIN!

Eyyyy fans!

Nu ska jag till min supercoola, tuffa, ultrabra, megabra, helt underbara kusin. ALBIN! ^^ Vet inte om han ens ska vara där. Men eftersom att han är min kusin (en släkting) så är hans mamma min faster. Så då säger vi att vi ska till henne. Och hennes man som är dansk. Kan inga riktiga ord på danska, men norska kan jag på.

Jag ser tallefjantarna springa i fläcketräna.

HEJ DÅ FANS!

ps: (i love you) Här har ni lite übersnygga bilder som ni kan lägga upp på eran fanblogg.






KOMMENTARER
Postat av: Julia

hahaha jag älskar din header!

2009-07-16 @ 10:35:08
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Anonym

host

Du tror på fullt allvar att du är bäst? Tjejen, allt är inte kändiskap eller att vara bäst på allt.

2009-07-16 @ 10:44:25

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback