visste du att..

Jag kollade på söndagsfilmen på trean och då var det en kille som skärde av sig fingrarna av en gräsklippare.. Han hade ingen försäkring och oprationen kostade 2600 tusen eller ngt. Det skulle ta ett tag innan pengarna fixades fram så då sa doktorn att de kunde typ frysa ner fingrarna i ett par veckor och sen sätta på dom. Men jag har hört att om man har fått ett finger avskuret så skulle man stoppa den avskärna biten i munnen eller i röven tills man kom till sjukhuset annars skulle det inte funka att sätta på det.

VILKET ÄR RÄTT?

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/january/tavling-1.html#comment



Skulle bli jätte glad om du ville delta i min grymma tävling där hela 11 priser lottas ut. Första pris är ett superpresentkort på hela 2000:- :)



Ha en fin kväll

2009-01-26 @ 00:08:54
Postat av: Sweet life style

Godmorgon :)

2009-01-26 @ 07:40:43
URL: http://sweetlifestyle.se

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback