oth - brookes mamma

oth!! Asså gud vad jag blev glad nu. Brooke avskedade hennes mamma från företaget i dagens avsnitt. Hennes mamma är hEMSK! Hon har aldrig varit en riktig mamma. Bara när brookes företag startades så kom hon. Fyfan, hon förstör allt! Och hennes mamma älskar henne inte.. Hon tycker att man ska FÖRTJÄNA ens mammas hjälp och kärlek.. Det var en av de sorgligast sakerna jag hört.

till alla mammor där ute som tycker att barnen måste förtjärna hjälp och kärlek. DET SKA DOM INTE BEHÖVA!!


bläää

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback