MELODIFESTIVAL I STAN!

Idag var det melodifestival på teve! Och här är mina och mammas komentarer! ;D


•1.       Inte bra! :P Hela låten förstördes av att hon och allt var så goth. Om hon inte skulle vart den så skulle den vart braoo! J

•2.       Haha, vet inte vem personen är, men söt. J Fast gud vad han kisade med ögonen! x) När jag hörde den på snabbgensomhången så blev låten lite bra faktist! J

•3.       Fyfan! Trööök! SÖMNPILLER!!!!!

•4.       SKRATT!! Vet inte varför jag och mamma skrattade åt den, men den var ju bättre än dom innan. :P

•5.       Emilia!! :D Hon gjorde något konstigt med handen på mikrofonen. Men ganska bra låt i refrängen! ;) Mamma tyckte hon hade "klen" röst.. :P

•6.       Bara 3 nu.. :/ Färgen som hon Tess hade på klänningen var HEMSK!!  Bra att dom hade en tempo låt! J fast inte världens bästa låt. Mamma tyckte den hade "personlighet"

•7.       Hörde ju på introt och titeln att det skulle vara en DÅÅÅÅLIG låt! Och såg ni på hennes ansiktsuttryck och kroppsspråk! x) Om man ska höra budskapet i låten så måste hon stå i kulisserna och sjunga.

•8.       Låten heter disconect me, och mamma tycker att man kan disconecta henne från tävlingen.. x) Jag tycker hon ändå var en av dom bästa. :P


Bästa: 6, 2

Sämsta: 7, 3


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback