Casanova! :P

ikväll ska jag se på filmen casanova.. haha, verkar ganska kul på reklamen..

Amerikansk dramakomedi från 2005. Ingen kvinna kan motstå Casanova. Förrän nu. För första gången i sitt liv kommer den legendariske Casanova att möta sin like. Den vackra och förtjusande venetianska skönheten Francesca gör det han aldrig trott var möjligt, hon nobbar honom. Genom en serie smarta förklädnader och beräknande knep lyckas han ta sig allt närmare Francesca. Men han spelar sitt farligaste spel någonsin - ett spel där han inte bara riskerar sitt liv och sitt rykte, utan också sin enda chans till sann kärlek.



 

Casanova 

kolla på den och säg vad ni tycker! :)
KANAL 9 KLOCKAN 9

KOMMENTARER
Postat av: s

¨grymt cool blogg

2009-02-02 @ 20:56:56
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: anna

Hej ! jag har nu lagt upp en ny tävling på bloggen där du har chansen att vinna en mjuk fin sjal & ett sött armband !! kolla in =)

Postat av: T'

2009-02-07 @ 13:56:48
Postat av: linnea heter jag (:

tjenare. har en frågestund på bloggen, skriv gärna en eller flera frågor. (:

2009-02-07 @ 17:01:56
URL: http://qinnea.blogg.se/
Postat av: -

sjukt fin blogg! :D

2009-02-08 @ 15:15:12
URL: http://attans.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback