THE WISHINGLIST OF 2009!

Jag kanske skulle överväga (kanske?) att lägga upp mina julklappar i bloggen här. För er KÄRA läsare. ^^ 9 stycken sen jag kollade sist. Vill ni det lovers? Åh, klart ni vill. Det är liksom MINA julklappar, inget annat litet B barns julklappar. Utan MINA! :D



Eller ah, MIN julklapp om vi ska hålla oss till gramatiksreglerna. Jag fick en grytvante i julklapp.

Jag tyckte den var fin. En fin tanke att ge en person som gillar att baka. Och att den var gjord som en fisk gjorde den ju jätte jättefin! Jag var jättenöjd iår. Nästa år kanske jag får en burk att ha mina kakor i.

TACK TOMTEN! <3



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback