JULKLAPPSPEL!

Hello fans!

Nu är julen över och jag hade tänkt och skriva några inlägg om min fina jul och om vad jag gjorde.

En grej som vi gör ibland på julafton är JULKLAPPSSPELET! :D

Förr i tiden tyckte jag det va as kul. Inte nu längre. ;D Men jag spelar det ändå. x)

Jag förknippar julklappsspelet med riktigt jävligt dåliga julklappar. ;D

Typ, muffinsformar och bananfodral. Vissa julklappar är ju as bra. Men de mesta är ju ren skit.

Fast det roligaste med hela julklappsspelet är ju när man ser sina julklappar som man har köpt kastas runt och är verkligen åtrovärda och alla vill ha dom.

Oftast är ju mina julklappar de mest dåliga bara för att jag tycker det är så kul att folk blir galna över skitsaker verkligen.

HAHA! Jag vann iallafall ett sånt där problem där man ska få bort en ring från massa andra ringar och kulor. Fast den bytte jag till mej efter att alla hade öppnat sina julklappar. Jag vann megakanelbullsformar. Jättekul verkligen. Bakar inte en jättekanelbullar.

Det lessama var att jag tvekade inte en sekund på att byta bort dom heller.

- Vill någon byta mot denna
- JAAAG! Åh, tack.


Den som köpte dom måste ju blitt ledsen fan. Tänkte inte på det i den sekunden. ;D ehe...



den här vann jag! ^^ OHHH VA FIN! ;D

KOMMENTARER
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag fick en bananskärare i vårt spel...

Man ba "YEEES!"

2009-12-29 @ 22:30:42
URL: http://alltutom.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback