ALLT SOM BEHÖVS ÄR EN MICRO!

Hallo alla fans där ute i era coola boenden! (: Hur mås det?

Ärligt talat så skiter jag i det, för ni kommer säkert ändå inte svara. Dom som svarar kommer jag bry mej om. ^^ mahaha..

Inte det jag skulle snacka om. ;D

Iallafall, när jag ska laga mat ibland så brukar jag behöva tina upp kött och kyckling och sånt. Och orka komma på det 5 timmar innan så de kan självtina. Nä, man brukar ju komma på det 5 minuter innnan att "fan, nu ska jag ta och laga lite av min underbara fabuleska mat"

Så då blir det en snabb tur in i micron för det dödade köttet. Vuxna brukar ju ta på defrost så det tar typ 20 minuter att tina.

Men JAG tar alltid full effekt. Sätter timern på typ 5 minuter går där ifrån och tänker att jag kommer tillbaka efter 1 och en halv minut för att kolla om det blivit tinat. Men sen går det 5 minuter, man kommer tillbaka.

Och vad har hänt? Köttfärsen/kycklingen eller whatever man vill ha är helt genomstekt! WEEY!

Slutsats: Det enda man behöver för att laga mat är en micro. Så tips till alla fattiga studenter som inte har råd med spis. ^^


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback