SÄÄÄÄLEN ÄNNA.

var hälsade kära människor.

idol i fredags någon. hoppas det liksom.

men iallafall. han seal var där och upptädde. se nedanför vem mannen är om ni är ovetande.



har för mej att jag såg någon resa sej upp mitt uppe i hans uppträdande.

SVERIGEDEMOKRAT TÄNKTE JAG DIREKT!


dom är ju öööööverallt. dom bah typ; "bojkotta idol". man bah. nej.

hah! vet ni en sak? även fast jag skulle vart sverigedemokrat så skulle jag ändå inte bojkottat idol för att seal var med där i.

DET NI!



(och juste. miljöpartiet is the shit)



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback