HEHE. DOWNLOAD? NÄH.

HAHA!

ladda inte ner kidz!!!!

har vääärsta storyn som hände mej i måndags. (därför jag inte har bloggat på ett tag)

satt på webbdesign lektion och lekte runt. och sen kom det in en datasnubbe och bah "är det du som är elin carlsson?" jag bah "eeh, aah. eller nee, eller vadådå?" och han bah "ah, jag behöver tyvärr ta din dator nu.."

VET NI VAD SOM HADE HÄNT ELLER?!

jag hade fått nått virus eller en bot från nått som jag laddat ner. och det hade fuckat upp hela göteborgs innerstads internet!

asmånga som hade problem med internetet och har fått så jävla mycket skit för det sen. x)

eh eh eh. he he he. ja...


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback