GRÄSFLÄCKAR!

när jag var liten fick jag alltid höra "det är JÄTTESVÅRT att få bort gräsfläckar från kläder" och att jag inte ska ligga där i gräset och åla.

fuck you säger jag bara!!

är ju inte alls svårt.

låg och åla så sent som i går i gräset. och herregud vilka gräsfläckar jag fick på brallorna mina.

tvättade dom idag.

och nu är dom helt borttvättade och inte ett spår finns kvar.

så, vad hände med det där om att gräsfläckar är svåra att få bort?

jo, vi säger såhär. tro inte på allt era parentz säger.

så gå och ät nu kidz. 10 minuter efter går ni och badar. efter det tar ni på er era nya fina vita jeans lägger er och börjar åla i gräset.

okaj?

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback