SORRY LOVERS!

ni vet den dära bloggrecencions grejen jag gick ut med i bloggen för ett tag sen? där man kunde bli dissad och hissad.

den ja. ni kanske tror jag har glömt den. nej nej nej! jag laddar upp vafan. fast ärligt talat dom personer som har anmält dej läser min blogg. och jag skulle no way in life kunna dissa dom ändå. (även fast jag inte skulle gjort det faktist!)

haha, skulle känna mej rutten. men jag ska fan ta tag i det snart! lovar. ;D

men dom kan ju få lite länkningar.. :D :


KOMMENTARER
Postat av: Zamsome

haha det blir nog svårt att skriva något alls om min blogg nu eftersom jag gjort alla inlägg privata... nu får jag ju ännu mer lust att fortsätta blogga... dumma dig :P

2010-03-05 @ 01:08:45
URL: http://zamsome.blogspot.com

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback