PROV IMORN! ^^

imorn har vi ett svenastort prov i mediakommunikation. inte kuul fan!

hur mycket har jag övat inför det hittils då? INGET!

tänkte läsa igenom hela boken för ett havår sen. det funkade ju sådär. nu ska jag läsa asmycket tills imorn.

det värsta är att sånt pluggande funkar inte. bara ramlar ut. typ. ibland funkar det. oftast inte.

men förra värsta bigga provet vi hade övade jag i typ 5 minuter på, och det gick asabra! :D

 

synd. inte plugga och rikedom brukar inte gå ihop. om man inte heter anna anka då förstås. ^^


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback