PROV.... -.-

tjabba tjena hallå lovers!

idag, hade vi prov. i medikomunikation.

gickre bra då? naaaaaaah. inte kul att gissa sej genom ett prov säger jag bara. känns dumt att göra det ens. kunde max 2 svar resten gissade jag bara på.

jag fick hitta på nått att skriva på 3:dje frågan på första sidan så det inte skulle se så fult och tomt ut. annars skulle första sidan varit helt tom. lärarn skrattade åt mej när jag gick ut..

jaja, jag är nöjd. även om jag får IG på provet så finns det en VISS chans att få upp betyget till ett G på den praktiska delen som vi ska göra nu.

scheeeeepp och hooj, leverkoooorv.



faaan, va tuff jag ser ut. stenhård!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback