I HAVE MY OWN STYLE! ^^ YEAH

någonting jag stör mej väldigt biggt på i bloggvärden är, att bara för en har börjat med en sak så börjar alla andra också med det.

t.ex kenza. värsta trendsättarn. efter hon började med gladiatorsandaler så började alla med det. nu när hon börjat med axelkedjor så börjar alla med det.


plus att man ändrar ju åsikt om saker bara för att man ser det så mycket. för ett år sen tyckte jag att gadiatorsandaler var en av de fulaste sakerna man kunde ha på sej. nu tycker jag det är underbart snyggt.

det är jobbigt att se sin karaktär krympa och förändras bara för att man blogghorar lite
.

plus att det är störande att ALLA ska börja med samma saker HELA tiden. skaffa en egen stil!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback