ELIN ♥ SNYGGA KILLAR I VARDAGEN!

sorry att jag inte har bloggat. men jag peppade för mitt ETTTUSENTREHUNDRADE INLÄGG! ^^

iallafall.

dom har en fääääzt i en av lägenheterna på undre våningarna. (H)

så när jag gick in med anna vid 8 så gick det in 2 snyggingar på samma gång.

sen nu när jag gick in efter jag hade följt anna till bussen. så var 5 AAAAASHETA killar påväg ut. ♥

höll på att få andningsproblem där ett tag. men jag spelade cool och gick bara förbi.

kanske inte så bra. skulle vart bättre om jag hade gjort en liten cheerleder flört mot dom.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback