EARTH HOUR!

om ingen har missat det så var det faktiskt earth hour idag. yeaah. stängde ni av nått? gjorde jag? ^^

eeeeeeeh, jag kom på det typ 5 minuter efter hela skiten var slut. fanfanfan.

men jag har aldrig riktigt förstått. jag trodde att man skulle stänga av allt. hela skiten liksom. datorer, tv apparater och lampor. men folk verkar bara släcka. so i guess thats the way to role while earth hour.

fattade ingenting på facebook asså. alla bah: "oj va mörkt det blev nu då." bah, eeeeeh, tänd.


förra earth hour så satt jag också och nördade vid datorn. jag satt vid blip, inne på blipville. satt och lurade kåta undommar att jag skulle strippa i camen för dom. sen gav jag ut nån randoms killes msn till dom. hahahaha, fan va han måste blitt helt förscräckt.

ja, men nu ska jag släcka min lampa för världen. earth hour elin-time. och så går jag och lägger mej samtidigt. COMBO!!! :D


respekt givande bild dom har fått till iallafall tycker jag. (:



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback