10 REPEAT LÅTAR GENOM TIDERNA!

10 låtar som har varit på repeat non-stop ett litet tag i mitt liv.

  1. jag ljuger så bra - linda bengtzing
  2. längst fram i taxin - snook
  3. kids - robbie williams & kylie mignou
  4. yeah yeah wow wow - martin (min favoritlåt btw)
  5. i can't say im sorry - erik segerstedt
  6. känn ingen sorg för mej göteborg - håkan hellström
  7. in the shaddow - the rasmus
  8. since you been gone - rainbow
  9. do you love me - brian boole
  10. bad day - daniel powter
det var fina tider det asså. ♥


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback