I MIN FACEBOOKPROFIL!

haha, ändrade just några grejer i min facebook profil asså. helt idiotiska grejer om jag får säga det själv.

till exempel.

kön. kvinna? yes i am sir! very much indeed.

och.

intresserad av. män. yes i am sir. VERY MUCH INDEED!!!!!

man kan ju bara gå in och kolla på min blogg lite. under kategorin SNÖGGA POJKAR!


jag är så straight att inte ens en platttång kan göra det plattare. ;)

MAHA!!!!!!!




jaja. nu ska jag fan röja i mitt rum. har sagt till mor min att jag ska göra det i månader nu. DAGS ATT BÖRJA.

peace and love. ♥

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback